Godmorgon!

Har varit ute med vovven, käkat frukost och fixat lite så nu ska jag sätta mig ner och plugga en sväng. Ska läsa en avhandling på cirka hundra sidor och sen svara på lite frågor. Men men det är bara att sätta fart.
 
I natt hade vi frost, det var cirka två grader kallt så det kändes när jag och Akilles var ute på morgon promenaden.
Stoffes morfar är här och de ska greja lite med huset, alltid snällt att få hjälp.
Min axel gör ont idag, det lixom drar i såren och värker men men hoppas det ger sig snart. Jag ska tillbaka till Gripen på måndag och då ska stygnen troligen tas, allt beror på hur det har läkt under helgen.
 
Nedan får ni en härlig bild som jag tog i morse med Iphonen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0