Godmorgon!

Då var det måndag igen, jag sitter redan och pluggar. Jag tycker det är skönt att få gjort så mycket som möjligt på morgonen, då har man mer kvar av dagen. Sedan ska jag också in till sjukhuset sen klockan tre, det är axel-kontroll igen. I natt har jag verkligen haft ont, det drar och värker. Hoppas verkligen att det kommer ge sig annars vet jag inte vad jag gör.
 
Igår hade jag en jätte trevlig dag hos min syster, vi fick god mat och hade mycket trevligt sällskap. Vi fotade hundarna, myste med hästarna och åkte ut till Wilhelm ♥. Ska visa lite bilder men tänker lägga upp de i olika inlägg, blir bara för mycket annars.
 
Nedan får ni en söt bild på Akilles och Azlan, min vovve och min systers vovve. ♥
 

Kommentarer
Postat av: Cajsa FOTO

JA hösten är vackeR :D kan man se på din bild..

Hoppas du nu hjälper mig att rösta på mitt bidrag NUMMER 3 :D

nr3
http://linneaphoto.blogg.se/2012/october/finalisterna-i-fototavlingen.html#comment

Svar: Tack!!!! :) Ja det kan jag fixa! Ha en bra dag!
Angelina

2012-10-08 @ 15:20:54
URL: http://www.cajsaphoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0