Godmorgon!

Då var det onsdag idag och jag har faktiskt varit vaken ett tag, tänt i brasan och sen var Stoffe ute med Akilles. Nu ligger jag i sängen igen, det är varmt och skönt. Mina planer idag är att plugga och sen ska jag träffa Rebecca en sväng, vi ska fota lite idag, Så det ska blir roligt med lite fler höstbilder, Akilles ska med också.
 
I morgon ska jag till skolan, då är det seminarium som väntar på morgonen sen efter det tar jag helg. Så det har varit en ganska skön vecka.
 
Foto: Rebecca Hansson
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: DIANA ÖSTERBERG

Söt header =)

Svar: Tack :D Ha en bra dag!!
Angelina

2012-10-10 @ 10:15:41
URL: http://dianaosterberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0