Godmorgon!

Idag är det måndag och jag är ledig, det känns konstigt men men lite skönt känns det med.
Har precis lagt in en maskin med tvätt, så idag ska allt bli tvättat.

Har lite planerat idag och det är sjukgymnasten klockan elva och sen blir det lunch med min syster.
Kanske hinner gå en liten sväng på stan med, får se om jag hittar något roligt.

I morgon börjar termin 6 och jag ska vara i skolan klockan kvart över åtta så i morgon ska jag upp tidigt.

Igår var vi hemma hos Stoffes mormor och morfar, det var mysigt.

Nej nu ska jag äta lite frukost.

Hörs senare!



Ego!

Kommentarer
Postat av: Mamma till William och Wilma

Godmorgon snäckan.söt bild på dig..Skönt med en ledig dag i dag..Ha en fin dag söta.kram

2012-01-16 @ 09:25:50
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: caroline

Tack så mycket :)

2012-01-16 @ 18:04:34
URL: http://youmyone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0