Haha!

Ja, vad ska man säga. Trött, rörig, virrig? Nej jag vet inte men mamma och Christer kommer inte alls hem idag utan det är i morgon. Jag var 110% säker på att det var idag men oj så fel jag hade.
Kan bara skratta åt mig själv ;)

Så det blir en natt till här i Humletorp, men det ska nog gå bra det med!
Barnen blir nog lite förvånade när jag berättar att mamma och Christer kommer i morgon och inte idag.

Så nu ska jag ut i frysen och kika på vad vi ska laga för mat senare, tror det blir potatis till men är det inte helt säker.

Vädret ute är ialla fall bättre nu, det snöar inte som det gjorde i morse men det blåser.

Och det går även framåt med hemtenta!

Vi hörs senare!



Akilles i julas!

Kommentarer
Postat av: Matilda

SV: Haha, så jäkla glad asså!

Allt bra med dig? :)

2011-03-29 @ 15:36:04
URL: http://ashleylover.blogg.se/
Postat av: annsoh

sv: gud så söt hund! :D

2011-03-29 @ 15:50:01
URL: http://annsoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0