God morgon!

Måndag idag och jag har haft en underbar helg, vi kom hem runt klockan tre igår men det var massa saker som skule fixas så det blev inget bloggande!

Har ni haft ett bra nyår?

Det har jag haft, det var slappt och mysigt!
Kommer att visa lite bilder sedan, det blev inte många bilder under kvällen men några blev det ialla fall!

Idag så ska jag plugga och sen så ska vi åka ner till Åmål och hälsa på Folke.

Så det kommer nog några tidsinställda inlägg under dagen.

Hörs lite senare!



Från Säfsen toppen!

Kommentarer
Postat av: Fröken M

Tack snälla ! Jag trivs faktiskt riktigt bra i kort hår :) Hoppas du får en toppen dag och god fortsättning på det nya året :) Kram

2011-01-03 @ 10:23:30
URL: http://frokenmela.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0