Lördagskväll!

Idag har vi haft en riktigt mysdag, vi tog en skön sovmorgon och sedan blev det en god frukost.

Vi har även hunnit med en långpromenad med vovven, lite kallt var det men det var skönt ändå.
Stoffe fotade även lite men de bilderna får ni se i morgon.

Just nu har vi kollat klart på en film, så det kanske ska bli en till?
I morgon är det jobb som står på schemat för mig, men jag jobbar bara förmiddagen så det är skönt.
Vi ska även ut till min syster och ta lite söta kort på deras kisse Cleo.
Jag hoppas nu att hon vill ställa upp och vara lite modell i morgon men man vet aldrig med en 12-veckors liten kattunge.

Nej nu ska vi se om det blir en film till!

Ha en underbar kväll!



Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0