Så härlig dag!

Vilken underbar dag!
Vi gick upp runt halv nio, käkade en god frukost och gick en morgon promenad med Akilles.
Sen tog vi bilen till stan fixade lite saker och sen åkte vi vidare till min syster.
Vi möttes upp vid sjön och badade massor, Akilles och Azlan badade med och tyckte det var jätte roligt.
Akilles simmade till och med, han var jätte duktig!

Grillade hemma hos min syster och åt massa gott!

Nu är vi hemma hos mamma och Stoffe fixar lite med min brors bil medans jag har legat vid poolen.
Det har varit en helt underbar dag, jag hoppas att det blir massor med sådana här dagar!

Ha det bäst!



En bild från förra hösten!


Kommentarer
Postat av: Mamma mindy

God kväll fina..Låter som en mysig måndag..Fin bild.Ha en skön kväll.kram kram

2011-08-01 @ 19:55:36
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Madeleine - Mamma till Lova - Oslo

Ja, jo men det tror jag nog, det borde väl vara samma? Kika vettja, så bra pris också :D

2011-08-01 @ 22:08:17
URL: http://madeleines.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0