Torsdag!

Kom precis ut duschen så nu ska jag fixa iordning mig och sen tar jag cykeln ner till stan en sväng.
Ska fixa lite saker och sen så ska jag hämta ut en sak till mamma.
Vädret är inte det bästa än men jag hoppas att solen kommer att kika fram lite mer snart, det skulle ialla fall vara skönt om den gjorde det.

Annars idag blir det att plugga lite och senare ikväll ska min söta lilla bil besiktas!
Får hålla tummarna att allt kommer gå bra.

Ska även förbi Jenni en sväng ikväll, Stoffe ska sätta i batteriet i mopeden.

Så en dag men massor att göra!

Hörs senare!



Herkules kollar om räkorna är där!

Kommentarer
Postat av: Jennie ♥

hoppas allt är bra med dej?

2011-04-14 @ 12:27:10
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0