God morgon!

Vaknade för en stund sedan, har jätte ont i magen just nu inte alls roligt men men hoppas de snart går över.
Idag ska min mammas vovve Rocky klippas, så han kommer senare.
Annars idag blir det att börja plugga inför tentan vi har nästa vecka, en salstenta så det är bara att sätta igång!
Helgen har varit jätte bra, vilken underbart väder det var igår!
Jag och Stoffe satt på balkongen och njöt, så varmt och skönt!

Var mycket trevligt i lördags med, bilder kommer när jag hittar min sladd till den lilla kamerna.
Vi gick till BMB, först var det ganska lite folk men sen blev det i stället sjukt mycket folk!

Men som sagt en mycket trevlig helg!
Tack alla inblandade!



Stoffe & jag!

Kommentarer
Postat av: Fröken M

jag kanske är knäpp, men jag älskar att jobba !! det är som ett riktigt härligt avbrott från mamma bubblan :) Att man sen får pengar för det gör bara saken bättre !!

Ha en toppen dag ! kram

2011-04-18 @ 08:13:49
URL: http://frokenmela.se
Postat av: D A H L È N

sv: Tack så mycket, mer på vad? :P

2011-04-18 @ 08:38:12
URL: http://carolinedahlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0