God morgon!

Tisdag idag då och jag håller på och tvättar för fullt, ska bli så skönt att få lite ordning och reda!
Min syster kom med hennes vovve Azlan med, så jag ska även vara hundvakt idag.
Just nu ligger alla djuren och sover så skönt.

Fick även lite paket igår som jag ska visa er, massa roligt!

Sen så måste jag ner till stan och fixa två saker, hoppas de inte börjar att regna för jag ska cykla idag.

Idag fyller även Bella och Christer år, så ett stort grattis till er med!

Nej nu väntar tvätten på mig!

Hörs senare!



Tårta!

Kommentarer
Postat av: ♥ SmyckenbyAnna - Egentillverkade smycken

Tack söta du!

Jag har hållt på sen i januari detta år :)

2011-04-12 @ 11:08:16
URL: http://smyckenbyanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0