Glad!

Min VFU praktik är klar till hösten och det känns sjukt roligt!
Ska vara med en enhetschef och det var verkligen det jag ville!
Så glad jag är just nu!

Det känns verkligen underbart att veta var jag ska vara och allt sånt!

Just nu håller jag på och städar lite, badrummet blev precis klart så nu är det hallens tur.

Det är mycket som händer just nu, men mest roliga saker som tur är!
Ska även iväg en sväng på fredag kväll och göra en rolig sak, men det får ni reda på senare vad det gäller!

Nej dammsugaren väntar på mig!

Hörs senare!



Ego för ett tag sedan!

Kommentarer
Postat av: D A H L È N

sv: eftersom jag fotar mest islandshästar så sökte jag på den rasen och där fanns en hel del bilder tyvärr.

2011-04-06 @ 17:10:55
URL: http://carolinedahlen.blogg.se/
Postat av: KONST(IGT)

Sv: det kostar ingenting! Det är bara skicka en bild på min mail; konstigt@hotmail.com

2011-04-06 @ 17:26:44
URL: http://marietegelid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0