God morgon!

Idag är det tisdag och jag har inte så många planer, det blir lite plugg och sen ska jag kanske i väg till stan en sväng.

Tänkte ta mig en sovmorgon men det gick inte så bra, är pigg nu så snart blir det frukost och sen en långpromenad med Akilles!

I söndags fick jag och Stoffe åka med Akilles till djursjukhuset, han blev aldrig dålig men det var bara att åka iväg.

Nu mår han ialla fall hur bra som helst, han är busig, pigg, glad och äter massor!

Det är skönt, blev riktigt rädd där ett tag.

Nej nu ska jag fixa frukost!

Hörs senare!



Min älskling!

Kommentarer
Postat av: Zandra i

Han är ljuvlig! =D hur gammal är han? kastrerad? =)

2010-10-26 @ 11:49:25
URL: http://zandrai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0