God morgon!

Tisdag idag är jag är ledig, ska träffa mamma en sväng eller hon kommer nog och hämtar mig snart. Sen så ska jag även till stallet och rida Lipton.

Igår var vi ute och gick i det fina vädret, tyvärr blåste det lite väl mycket så det blev kallt men Akilles tyckte det var jätte roligt att få busa och springa lös.

Här kommer lite bilder från igår!



Stoffe, jag & Akilles!



Akilles & jag!



Fint det var igår!

Mer bilder visar jag er sen för nu måste jag göra i ordning mig!

Hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Jarvis8173

Hello, I found you at Altavista. You have wealth of information on your site and a nice design. Greetings from Germany

2011-06-08 @ 08:04:41
URL: http://jarvis8173.blog366.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0