God morgon!

Eller jag har varit vaken sedan klockan sju men har inte hunnit blogga något, idag ska jag vara barnvakt en sväng sen ska jag åka till stallet och rida lite. Får hoppas att det inte blir för kallt bara för då är det jobbigt.

Igår gjorde jag och Stoffe köttfärspaj med broccoli och det blev riktigt gott!



Mums!

Sen var vi även iväg och köpte lite blommor, det blev massa fina som jag fick plantera om och fixa med!



Orkidée!



Fina blommor!

Det blev inte bara orkidéer men de andra blommorna fotade jag inte.

Nej nu ska jag ut en sväng med hundarna!

Hörs senare!


Kommentarer
Postat av: Mamma Jessica

Ja dom är supersöta :)

Ja, jag älskar djur =)



Jodå det har jag haft, lugn och skön.. Hur har din helg vart då?

2010-01-11 @ 09:52:58
URL: http://mammajessica.webblogg.se/
Postat av: karin

mums, det ser jätte gott ut!! :)

nej jag har bara en hund, lr bara och bara.. :p

2010-01-12 @ 00:35:40
URL: http://karinmattson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0