Inlämnad!

Så var man utan dator nu med eller ialla fall min bärbara, kommer att sakna den lilla datorn men den funkade inte som den skulle så då var det lika bra att lämna in den innan garatin går ut.

Så jag fick en lånedator men den ville inte funger som den ska så det får åka tillbaka i morgon, jag får helt enkelt nöja mig med våra stationära datorer.

Annars idag har vi varit ute på Hammarö en sväng och sen nu på kvällen har vi bakat kanlbullar och mums vad goda de blev! Vi har precis fikat med saft och nybakade kanelbullar, det var inte alls fel!

Nu ska jag läsa igenom taxfree katalogen och se vad vi ska beställa för något roligt!

Nej nu ska jag läsa vidare!

Kanske hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0