Mr Dick!

Haha ja rubriken säger ganska mycket, i lördags åkte jag och Emily till Jenni för att ha en ute kväll. Vi tog det ganska lungt och det blev "fest" hemma hos Mattias fast han var inte hemma utan kom hem senare.

Men på köksbordet var det en present till mig och det var Mr Dick! Så tack Mattias!



Mr Dick!



Jenni & Jimmy!

Jimmy blev lite sugen att ha på sig Emilys glasögon och han hade de hela kvällen sen!



Jimmy & Mattias!

Av någon anledning blev det så här?!



Emily & Mattias!

Sen blev det ännu mer galet men jag skötte mig fint som fotograf!



Emily & Mattias!



Jenni, Mattias & Mr Dick!



Emily & Vems torkställning Emily?!

Kvällen slutade ganska tidigt i sängen med Jenni, Emily åkte med Micke till Kumla.

Så ni ser vad Mr Dick kan göra!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0