Helgen!

Ja denna helgen som varit har gått fort, men de kan även bero på att jag har jobbat. Jobbade fredag och lördag, så jag fick ialla fall söndagen ledig och det var skönt!

I lördags när jag kom till Stoffe så fick jag jätte god mat, baconlindad Fläskfile, potatisgratäng och en gorgonzolasås super gott vill jag lova er! Sen fick jag även en jätte god efterrätt.
Sen blev det film och mys resten utav lördagen.

Igår gick vi en sväng på stan, skulle kolla efter en ny telefon med det var ganska mycket som var stängt så det får bli en annan dag.

Idag ska jag kolla på en lägenhet, jag hoppas den är bra för det skulle vara så skönt att få en nu och sen blir det skola hela dagen lång.

Hörs senare!

Tycker om min Stoffe



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0