God morgon!

Förlåt för att det inte har blivit något bloggande under helgen men det har varit fullt upp och sen har inte bloggen varit nummer ett så. Men nu är jag tillbaka!

Åkte ialla fall till Karlstad och var där under helgen. Fick även tillfälle och träffa Emily. Även om det inte var jätte länge så var det mysigt ialla fall! Vi käkade mat hemma hos mamma och hundarna fick busa massor. Har även åkt GoKart i helgen. Vi körde race och jag tyckte att jag körde som en buse men tydligen inte. Tom vann, Anders kom tvåa och Ask kom tre. Själv fick jag en fin fjärdeplats! Men jag klagar inte för det!
Sen är det roligt och se hur fint huset kommer bli hemma hos mamma! Köket blev hur bra som helst nu när de tog bort väggen. Kanon verkligen!

Idag är jag ledig och det står städning på schemat! Inte lika roligt och sen så måste jag även fixa garderoberna.

Men vi hörs lite senare!




Från förra veckan!

Kommentarer
Postat av: susan

vad söt hund :)

2009-05-04 @ 09:36:35
URL: http://susanss.blogg.se/
Postat av: jeanny

sv: haft en trevlig helG ^^

själv då ?

2009-05-04 @ 11:52:53
URL: http://gadn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0