Aqua!

Nu är jag super fräsch i håret och det känns underbart härligt! Duktiga Sanna fixade mitt hår på Aqua! Det är verkligen hur skönt som helst när man får massage i hårbotten, man kan verkligen somna! Underbart skönt!
Man borde gå lite oftare och skämma bort sig!

Är ialla fall fortfarnade blond och så kommer det att förbli, färgade botten och sen någon liten slinga. Sommar fräscht helt enkelt!



Haha!

Ni ska få se bilder hur det blev efter lite senare, har inte hunnit tagit några bilder för jag håller på och städar hemma hos Emily!


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Svar: Dom kommer olika fort till alla, beroende på när man skickade in tror jag men du får nog så småningom ska du se :)



Jadå, allt är bra!

2009-06-12 @ 17:42:42
URL: http://caffeineaddict.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0