Karlstad!

Väl framme i Karlstad så åkte jag, Tom, Emily och Victor en sväng till Ikea. Då blev det mat en sväng och sen shoppade jag en konservöppnare och en strumphängare. Sen åkte vi hem till Emily en sväng satt och pratade och i kväll blir det nog bowling med Emily och Victor.

Sen åkte vi vidare till Edsvalla och träffade Akilles och han blev verkligen hur glad som helst när jag kom hem till mamma. Han sprang fram och tillbaka och sen hoppade han upp i min famn och pussades jätte mycket. Jag har verkligen saknat den lilla grabben! Min lilla ögonsten!
Han är min underbara lilla skruttis!


Kommentarer
Postat av: Matilda

Åååååååååååå KÄRLEK!!!

Jag förstår att du frös när du kome hem. ;)

2009-01-03 @ 23:15:12
URL: http://showjumper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0