En sväng på stan!

Idag träffade jag Emily och Helena en sväng på stan, det var jätte mysigt. Pratade och skrattade som vanligt! Sen gick vi till Mc Donalds för att få i oss något att äta.



Mina fina tjejer!

Sen var Helena tvugen att åka hem, så jag och Emily mötte upp hennes mamma och morfar. Vi sa hej och sen var vi tvugna att gå hem och gå ut med hundarna.



Saga och Emily.

Saga tyckte verkligen att Akilles var jobbig idag, stackars Victor som fick passa de.



Victor var helt slut efter hundpassningen. Men tack för hjälpen!



Min fina Emily!



Emily och jag spanar in vad Akilles gör.

Saknar dig gumman! DU är en underbar vän!


Kommentarer
Postat av: Olessia

allt är bara bra med mig :) med dig?

2009-01-12 @ 21:07:40
URL: http://nenno.blogg.se/
Postat av: * K Y S S A R

Mjää inte så hemskt länge faktiskt, men ett tag :P



Fina bilder förresten =)

2009-01-12 @ 21:15:37
URL: http://kyssar.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0