En glad Tom!

Tom var och handlade en ny snowboard igår, han var lika lycklig som ett barn när han kom hem! Han köpte även handskar och en hjälm! ( Tack och lov ! ) Så han var hur glad som helst igår! Sen efter en lite stund kröp det fram att han även hade köpt två saker till mig! Och jag blev förstås super glad!



Tror ni han var nöjd eller?



Min älskling!



Jag var ju tvungen att prova jag med!



Fick en jätte fin sjal och en snygg t-shirt av min älskling!
Tack älsklingo!


Jag älskar när man får saker utan att det är något speciellt! Då känner man sig verkligen uppskattad!

Kommentarer
Postat av: anna - live my life.

Det är ju det som är det bästa :D Oanade presenter! Jag tränar gym men har tänkt börja med olika klasser på gymmet.



Jag har shopping för 5000 om jag klarar mitt mål, sätt upp något liknande :) det är kul att sporras av något.



Tänkte börja följa dig med bloglovin, följ gärna mig om du vill :)

2009-02-05 @ 08:39:55
URL: http://bonta.blogg.se/
Postat av: qube

tack :) jo allt är bra, sj då?

2009-02-05 @ 09:21:56
URL: http://angelacaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0