Vart med Jenni!

Imorse när jag vaknade så åkte jag till Jenni, vi börjde dagen med att prata och sen så försökte vi att plugga lite, det gick väl så där men lite fick vi allt gjort.
Sen kom på att vi skulle åka till Bergvik och handla på systemet. När vi kommer ut och ska starta hennes bil så är den helt död, finns inte ett liv i den lilla bilen. Så då fick vi ta golfen, så iväg kom vi allt!
På Bergvik var det galet, bilar överallt och människor som inte ser sig för men efter en stunds letande så fick vi allt en helt okej parkering. Var faktiskt lungt inne på systemet så det var skönt, sen gick vi även en sväng inne i Bergvik men där var det allt full fart.

Sen blev det bullar och glögg! Mys mys!

Nu ska jag snart åka till Stoffe, men just nu håller jag på och letar julklappar eller jag måste kolla så jag får med alla.

Så ikväll blir det mys med min älskling!

Ha det så gött så hörs vi!




Mando Diao - Gloria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0