God morgon!

Idag är det måndag och denna helgen har gått väldigt fort, har jobbat torsdag till lördag och sen så var jag och Stoffe hos Emily i fredags och kollade på Idol. Erik vann och jag tycker att det var rätt vinnare.



Erik Grönwall - Higher

Jag tyckte att Erik sjöng vinnarlåten bättre än Calle, men bägge dessa killar är duktiga!

Lördagen var lugn, hade det mysigt med min Stoffe och igår var vi hos hans föräldrar en sväng och sen så bakade vi lussebullar, kul hade vi och Stoffe var riktigt duktig på att göra lussebullar!

Körde honom till jobbet förut så just nu sitter jag och kollar på MTV och äter frukost, sen så ska jag och Akilles till Emily en sväng. Vi ska nog ut på en promenad!

Ha en underbar dag så hörs vi senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0