Clarion hotell!

Ja nu har jag kommit in från min shopping runda och jag fick allt med mig lite saker. Ska visa er senare, men mitt batteri till kameran har dött så vi får se om jag kan visa sen, annars får ni vänta.

På vägen till Stockholm, lite godis köptes i Hummelstad!



Godis!



Grymt skönt säng vill jag lova er!



Stockholm, från vårat rum.



En del utav badrummet ;)



Min goda frukost i morse!

Och jag var faktiskt duktig och åt lite mer...



Gött!

Så dessa bilder har jag tagit med mobilen därför det kan vara lite dåliga bilder men men jag tror nog att ni klarar er!

Nu ska jag kolla lite på tv och sen kommer nog Stoffe från jobbet han skulle göra här i Stockholm, så då blir det massa mys!

Ha de bäst!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0