Underbart väder!

Idag är det verkligen underbart skönt och varmt ute, jag och Akilles har legat ute och solat en stund nu. Fast han tröttnade ganska fort och skulle istället busa med mig.



Sötisen solar!

Så nu ska jag fixa i ordning mig och sen ska jag åka och träffa Emily, tror att vi skulle göra tacos och sen kanske se någon film lite senare.

Ska ju även åka förbi Bergvik och prova min jacka igen , tror faktiskt att den får följa med mig hem idag!
Sen så är det så underbart med alla stickade tröjor som börjar komma! Så mysigt!


Men vi hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Alexandra - veckans blogg

Jjag har det bara bra, och söt din "sötis är" :P

2009-08-19 @ 17:51:48
URL: http://pianot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0