Bilder från i lördags!

Nu äntligen har jag fått över nästan alla bilder, den fattas en bild och det är när vi hoppar studsmatta. Men den kommer jag lovar!
I lördags var vi hos Jenni och hade jätte mysigt!



Emily på bowlingen!



Jenni kör hårt!



Söta Amanda!



Lars & Amanda!



Emily ser super kär ut i Lars & Amanda!



Jätte trevligt!

Vi käkade tacos buffe och det var super gott vill jag lova er!

Sen åkte vi hem till Jenni igen, satt och pratade och drack lite cider och sånt. Sen åkte vi även in till Hova en sväng.

Kort och gott en helt underbar helg med min änglar!

Och vi är barnsliga ibland men det är det som är så roligt!




Kommentarer
Postat av: Jennifer Gylden

Har du vart i laxå utan att säga till?:O hihi..

2009-04-05 @ 22:40:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0