Mätt och belåten!

Nu är jag hos Emily, jag har lagat mat till oss, det blev enkel mat idag falukorv och makaroner. Orkade inte göra något avancerat. Men gott var det ialla fall!
Nu ligger Emily och vilar hon är helt slut. Finns alltid här för dig gumman det vet du.

Senare idag ska jag åka hem till mamma, ska sova där i natt eftersom hon behövde hjälp med lite saker i morgon.
Annars blir de en lugn dag, ska nog ta och bada jacucci när jag kommer hem till mamma. Känner att det skulle vara skönt att verkligen slappna av ordentligt. Tända lite levande ljus och lyssna på lugn musik.


Kommentarer
Postat av: Mackan

Säg bara inte att det är familjens jacuzzi du har på bild, jäklar va aviss jag är så fall :)



Kram vännen

2008-10-06 @ 17:46:54
Postat av: Emily

Tack för maten gumman :)

2008-10-06 @ 18:52:43
URL: http://emilysvensson.blogg.se/
Postat av: Rebecca

mm det låter nice...det är alltid skönt att bada med levande ljus och luset i taket är sänkt och så vidare aha

2008-10-07 @ 12:03:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0