Mätt och belåten

Nu har jag lagat mat till mig och Emily, det blev falukorv och makaroner orkade inte göra något avancerat för jag är sjukt trött idag. Men som sagt det är inte så konstigt eftersom jag gick upp 05.45.
Nu ska jag försöka få Emily till att plugga men jag är tvungen att ringa ett samtal först.

Idag har jag även fixat tid till sjukgymnasten, så nu ska jag dit nästa tisdag. Hoppas att det blir bra och jag får ett bra träningsprogram så jag slipper ha ont i ryggen.
Och för er som inte vet så har jag skolios, ett rygg fel där ryggraden är vriden i sidled. Men som sagt det är inget som syns på mig men det känns av ibland, så därför ska jag få ett bra träningsprogram för att stärka min rygg.

Nej nu ska jag få Emily till att plugga!

Kommentarer
Postat av: Magnus

Samma här =) Med handikappidrott!



Hoppas din sjukgymnast är duktig så du slipper så mycket besvär. Inget kul med ryggproblem :)

2008-10-13 @ 18:06:43
URL: http://magnusskoglunds.blogg.se/
Postat av: Ellinor Adolfsson

Sv: Tack ;=)

Lycka till med din rygg och hoppas du får en grym vecka ;)

2008-10-13 @ 18:52:29
URL: http://ellinoradolfsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0