God Morgon!!

Nu sitter jag  här ny duschad och allt, ska snart börja fixa i ordning mig och sedan åka till jobbet. Idag var det inte kul att gå upp tidigt, jag kände verkligen hur jag ville ligga kvar och sova.
Sen idag efter jobbet ska jag möta Emily vid Make Up Store, så det bli nog en liten sväng på stan sen.

Just nu ligger Akilles på min arm och sover hur gott som helst, så man vill nästan inte flytta på sig. Man känner verkligen hur tryggt han tycker att det är.

Nej, nu måste jag skynda mig så jag hinner allt jag ska göra!!

Kommentarer
Postat av: Michelle

Snart fem månader :) Kan han inkallning? Jag försöker lära min lille det men det är såå svårt. Det enda ja lyckats lära honom är sitt änsålänge :D Har du några tips?

2008-10-08 @ 10:40:53
URL: http://michellebeit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0