En kvälls promenad

Jag och Akilles har nyss kommit in från våran promenad, det var skönt ute, väldigt friskluft och det tycker jag är skönt. Är så mysigt att vara ute och leka med honom man märker verkligen hur underbart kul han tycker det är!



Tog en suddig bild innan vi gick. Mössan, vantar och min tjocka dunjacka är på!



Min helt underbara älskade Akilles! ( jag kom nästan med på bilden )



Han vägrade att titta på mig, det var något som var mer intressant där borta.



Här vísar han upp sin stickade polotröja så att han inte fryser!



Sen när vi kom in fick han en puss! ( som ni ser så vill han helst inte visa att jag pussar honom )

Kommentarer
Postat av: Bea

svar : jodå det är bara fint :D Gud vad fin hund du har :) vill med ha

2008-11-03 @ 20:56:00
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0