Godmorgon!

Godmorgon på er, idag ska jag till skolan vid klockan elva och ha seminarium på tre böcker. Vi får väl se hur det kommer att gå, men jag hoppas att det kommer gå bra. Sen efter det så ska jag åka hem och åka direkt till frisören. Det ska bli jätte skönt att fixa håret idag, det är välbehövligt om man säger så.
 
I går var Stoffes föräldrar här och hjälpte till med att sätta upp gips i taket, så ikväll ska han börja spackla. Så det blir nog spackel hela helgen. Jag tror det kommer att bli jätte snyggt! Jag längtar tills det är tid för att börja inreda och fixa med lite småsaker. Det ska bli jätte roligt.
 
Nej nu ska jag hoppa in i duschen, ha en bra dag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0