Godmorgon!

Torsdag idag och igår var det en hektiskt dag, när jag kom hem på tisdagen efter praktiken så tyckte jag att Herkules var konstig. Han ville inte äta, inte göra något.
Så jag ringde veterinären och fick en tid igår.
De tog in honom, tog massa prover och gick sedan ner i magen på honom.
Och i magen hittar de några dm snöre av något slag, alltså har våran lilla kisse käkat upp något.
Detta var vanligt bland kattungar sa veterinären.
De fick ut allt de såg men för att vara på den säkra sida så ska han tillbaka idag och göra en kontraströntgen.
Så nu hoppas vi att de inte hittar något mer!

Men vi hade en väldigt pigg och glad Herkules i morse, han var jätte mysig!

Så nu blev det en kort lite förklaring!

Nu ska jag pussa på mina sötisar!



Våran fina!

Kommentarer
Postat av: kajsa

Vad skönt att han var pigg! :)

jättesöt bild!

2011-09-29 @ 19:11:38
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0