Godmorgon!

Blev ingen mer uppdatering igår och det berodde på att jag stannade hos mamma en sväng innan jag åkte hem.
Jag och mamma hade ialla fall en jätte rolig dag, fick med mig massa roligt hem.
Ska visa er några saker senare idag efter praktiken.

Sov ensam i natt, Stoffe är upp i Branäs och jobbar så det kändes lite konstigt att sova utan honom.
Rebecca sov över i natt så jag var inte helt ensam, ska snart gå ner och se om hon har vaknat än.

Har ni något roligt planerat idag då?



En bild på Strimma!

Kommentarer
Postat av: hanna ♡

tack, desamma! :D

2011-11-09 @ 06:49:51
URL: http://heaa.blogg.se/
Postat av: Mamma till William och Wilma

God förmiddag söta blogg vän.

Skoj att du hade en bra dag med din mamma i går..Skoj att du fick med din fina saker hem.ska bli skoj att se.Ha en fin tisdag.kram

2011-11-09 @ 10:57:55
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0