Söndag!

Sitter i solen och njuter av det härliga vädret! Så skönt med sol igen, idag ska jag njuta hela dagen.
Igår var det mycket trevligt hemma hos Jenni, det var riktigt roligt och få träffa alla gamla klasskompisar.
Det var även sjukt mycket folk ute på BMB igår men det vara bara roligt! (förutom i kön in, då var det inte alls roligt).
Hade tyvärr inte med någon kamera så inte en enda bild blev det men men så är det ibland.

På dagen igår så var min syster här och det var jätte trevligt, vi var även och handlade på Ikea!
Fick med mig massa bra saker igår med.

Nej nu ska jag mysa med vovven!

Hörs senare!



Gos Herkules!

Kommentarer
Postat av: FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

sv; idag är jag trött efter igår då jag hade så jäkla kul, så blir bara att må bättre med att smälla i sig fetmat! :D

2011-06-12 @ 14:14:24
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0