God morgon!

Idag är det tisdag och det blir att skriva hemtenta, den ska vara inne på fredag så jag har allt några dagar kvar.

Annars idag så kommer Rebecca förbi när hon slutat skolan, får se vad vi ska hitta på.
Sen borde jag verkligen rensa våran garderob, det är sjuk mycket kläder där i!
Men vi får se om jag hinner börja med det idag.

Stoffe åker till Branäs och jobbar under veckan, så jag kommer att vara ensam men i morgon kommer Jenni och Helena så då blir det mys!

Vad har ni för planer idag då?

Här kommer den en bild från helgen, när vi var ute på en skön promenad!



Akilles & jag!

Foto: Stoffe! ♥

Kommentarer
Postat av: i min lilla lilla värld

Underbar bild på er 2



Tack så mycket. 24 augusti typ..

2011-02-08 @ 07:58:36
URL: http://saratilling.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0