En sväng till Åmål!

Det har varit en lång dag idag och jag har precis ätit lite mat. Så nu sitter jag och pluggar lite sen ska jag åka och hämta Jenni vid stationen och sen till Emily.

Men idag har jag och familjen åkt till Åmål och firat Folke som fyllde 80år idag, så det har blivit massa fika och tårta!



Akilles var självklart med!

Sen åkte jag även förbi pappas grav (minneslund), var där och tände lite ljus och la massa fina rosor. Det känns lite konstigt att stå där när jag inte minns allt. Men det var ändå jobbigt, jag önskar att han hade en gravsten men det var hans egen vilja att ha minneslund så då är det inte mycket att göra.



Älskar rosor!



Tände flera ljus!



Avril Lavigne - When youre gone


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0