Göteborg, fredagen!

Idag kom jag och Emily hem från Göteborg, vi har haft en jätte trevlig och mysig helg. Vi bodde första natten på Elite Plaza i Göteborg, det är ett fem stjärningt hotell och det var verkligen underbart fint och hur bra personal som helst! Där ska vi allt bo flera gånger. Och det var suuuuper god frukost vill jag lova er!

Så i fredags hämtade jag Emily när hon hade slutat jobba så då drog vi till Göteborg. Resan ner gick bra, sen när vi väl kom in i Göteborg så skulle vi hitta vårat fina hotell men det var lättare sagt än gjort. Vi lyckades köra på spårvagnsvägen och så fick vi oss många goa skratt! Tillslut efter några varv så lyckades jag se en flagga och där var vårat hotell!

Sen blev det att landa och börja göra sig i ordning för kvällen! Vi gick till Trädgår'n och hade en super trevligt och roligt kväll med mycket dans och skratt!


Emily & Margit!



Emily & jag!



Goda drinkar!



Den nya GPS-hållaren!



Ett måste på vägen!



Emily & Margit!

Mer bilder & sånt kommer i morgon!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Den drinken såg god ut, vad var det i den, vet du det? :)

2009-07-20 @ 07:39:15
URL: http://caffeineaddict.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0