Jag är med och tävlar!





Innehåll:
Vogue tygväska -sydd och designad av mig
T-shirt transfer papper, 5 ark
Knallrosa strumpbyxor från American Appareal strl xs/s
Rött nagellack
Ring
Örhängen
10% rabatt på både blackbook och makeup studion
Tuggummin från bluebox
Läppglans
Klubba
Vitt hårband

Allt till ett värde av ca 500kr. Allt är nytt/oanvänt! För att vara med och tävla gör du såhär:
1. Kommentera detta inlägg, skriv gärna en rad om varför du vill vinna.. http://stylemind.blogg.se/
2. Länka detta inlägg i din blogg! (låna gärna min bild)

Söndagen den 1:a februari kl 23:59 avslutas tävlingen och jag väljer en vinnare.
Kom i håg att skriva din blogg eller mail så jag kan kontakta dig om det blir du!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0