Tacos & mys!

Var inne i stan förut och jag köpte min jacka! Så nu äger jag den med, ska visa bild sen. Sen hämtade jag även upp Emily och hennes pojkvän Micke. De skulle storhandla mat så jag körde, så det fick bli Ica Maxi.

Sen åkte vi hem till Emily oich gjorde tacos och såg på Harry Potter, fick även massera min stackars Emily som hade ont.

Så nu sitter jag hemma och ska pratar med Jenni, ska åka till henne i morgon och det ska bli så mysigt och roligt! <3

Men kanske blir något mer inlägg senare!




Förut idag!


 


Kommentarer
Postat av: Fia

Men vilket fint långt hår du har nu vännen :D bara väntar på att mitt hår ska växa nångång :D :D

2009-08-19 @ 23:29:57
URL: http://soffia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0