Godmorgon!

Äntligen är det torsdag och snart helg! Idag är det skola som gäller, ska vara där mellan tio och tre. Så idag är det mer en heldag än vad vi brukar ha. Har sett att det har besökarna har ökat rejält, hoppas ni gillar det ni läser! Jätte roligt tycker jag. Så är det något ni undrar över så är det bara att fråga.
 
Eftersom jag inte kommer att vara hemma underdagen, så försöker jag tidsinställa några inlägg. Det är verkligen smidigt, sen tycker jag också det är smart att kunna svara på kommentarer direkt.
 
Nedan får ni en bild på en söt liten kossa som var i en hage vid min syster.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: trollet

skönt med helg, hoppas det går bra i morgon!!
Härliga bilder på kissen;)

Svar: Tack! yvärr blev de inget besök då hon var sjuk idag =/ Får vänta ännu längre, men men.. Ha en underbar helg!!!
Angelina

2012-10-18 @ 08:07:01
URL: http://www.lchftrollet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0