Min födelsedag!

I torsdags fyllde jag 25år och det firades med middag på Agapia med familjen. Det blev trerätters med massa god mat. Så det kunde inte ha varit en bättre avslutning på kvällen. Jag fick även massa fina blommor i torsdags samt fina små paket av min älskling. När jag kom hem på torsdagskvällen så hittade jag massa roligt i postlådan! Tack Edvin (Emily & Micke) och min familj! Tack för alla sms och facebook gratulationer också! Jag blir så glad och rörd över hur underbara nära och kära jag har! ♥
Jag älskar er! ♥
 
Idag fortsätter firandet då min familj kommer hit i eftermiddag. Sen i morgon kommer Stoffes familj hit, så denna helgen kommer nog att gå fort. Jag har massa bilder och visa er men jag får se när det finns tid för det. Just nu håller jag på och tvättar samt har tänt en brasa. Sen ska jag baka lite och förbereda middagen.
 
Nedan ser ni bilder från min instagram från de senaste dagarna.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0