Helgen är snart slut!

Ja då var denna helgen också snart slut men men det har i alla fall varit en mysig helg med min älskling. I fredags kom Kingan och Sebastian hit, så då gjorde vi pizza och kikade på tv. Sebastian hade också bakat en jätte god kladdkaka. Igår var vi inne i stan och tvättade den ena bilen samt kollade saker till köket. Nu tror jag vi har bestämt vilka vitvaror vi ska ha samt vilken bänkskiva. Projektet kök kommer nog snart att dra igång, jag längtar!
 
Idag fick bil nummer två en tvätt medans jag var modell åt Rebecca. Sen åkte vi ut till Hammarö och fikade lite, så denna helgen gick fort. Det som är skönt är att det blir en kort vecka eftersom vi åker till Sälen på torsdag.
 
 

Kommentarer
Postat av: Angela

Vad fin Chichi du har :)

Svar: Tack aå mycket! :)
Angelina

2013-03-10 @ 20:47:53
URL: http://www.angelasdagbok.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0