Godmorgon!

Då var det tisdag och jag ska plugga, in till sjukgymnasten och träffa mamma. Idag kommer jag träffa sjukgymnasten för första gången efter opertionen. Det gäller att försöka behålla muskulaturen i armen utan att röra axel, spännande det där. Jag försöker att dra ner på medicinerna och det känns vill jag lova, men det är bara att bita ihop, Vi får se vad de tycker idag.
 
Jag och mamma ska äta lunch sen, kanske min syster med så det ska bli trevligt.  Jag kommer också lägga upp lite fler höstbilder men denna gången blir det på Akilles.
 
Nedan får ni en bild på söta tant Candy!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: aina [fotoblogg]

Men gud vad söt! :D

Svar: Ja vet!! Visst är hon för go! :) Och hon har sina år på nacken med, sötnosen!
Angelina

2012-10-09 @ 10:56:09
URL: http://ainaphoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0