Godmorgon!

Då var det tisdag och jag är redo för skolan, ska åka vid halv åtta och sen slutar jag vid tolv. Efter det så ska jag och Sandra käka lunch och sen bär det av hem. I morgon blir det att plugga hemma och fixa lite. I natt sov jag i alla fall lite bättre, vaknade dock en gång men kunde somna om, så det var skönt. Igår tog jag bort plåstren på axeln och kikade hur det ser ut. Det är sjukt hur duktiga läkarna är, det är så små hål. Vilket jag tycker är jätte skönt! Men det är fortfarande svullet så det är lite svårt att se hur det kommer att se ut sedan.
 
Nej, nu ska jag fixa det sista!
Hörs senare idag!
 
 

Kommentarer
Postat av: Ninni - Vimsiga mamman

fin =)

Svar: Tack :D Ha en bra dag!
Angelina

2012-10-16 @ 09:29:08
URL: http://ninnzan.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0