Godmorgon!

Idag är jag ledig och det är så skönt, hade kanske tänkt att sova lite längre men just nu är jag pigg så. Det är ändå skönt att få ligga kvar i sängen utan att känna stress över att man ska iväg. Min dag kommer nog bestå av plugg och sen ska jag försöka tvätta lite. Är ju som sagt lite begränsad när det gäller högern men lite små saker kan jag allt göra.
 
Det tråkiga som har hänt nu efter operationen är att min axel troligen har låst sig, jag kan inte lägga ner den eller flytta den bakåt. Ringde och frågade sjukgymnasten igår om den kan låsa sig och svaret var ja. Så det känns inte alls bra, men vi avvaktar tills fredag eftersom jag ska dit då.
 
Nedan får ni en bild på våran söta vovve!
 

Kommentarer
Postat av: trollet

Jobbigt med låsningen... hoppas verkligen sjukgymnasten kan fixa, men du borde ha fått en tid NU!!
Söt vovve=)

Svar: Ja, de tycker kanske jag med, men jag klarar mig allt tills på fredag. man blir bara väldigt låst med en vänster arm när man är högerhänt :) Han tackar! Ha en fin dag! kram
Angelina

2012-10-17 @ 09:42:27
URL: http://www.lchftrollet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0