Godmorgon!

Idag är det storm och regn ute, jag vill bara ligga kvar i sängen. Än så länge så gör jag det men snart ska jag gå upp och äta frukost och tända en brasa. Idag blir det att plugga inför tentan som är på onsdag och sen så ska jag till vårdcentralen. Ska ta prover och se så att UVI är bort samt se så att njurarna mår bra. (Med tanke på att jag fick njursten). Jag är ju tyvärr väldigt rädd för stick och sånt, men men vi får hoppas att den som sticker är duktig. Tyvärr är inte alla det och då spänner jag mig ännu mer vilket bidrar till att det blir ännu svårare att sticka. Jag är redan svårstucken från början.
 
Men men ska inte vara där än, nu frukost!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0