Godmorgon!

Då var det måndag och ny vecka, jag har faktiskt varit vaken en stund. Har läst några kapitel i en skolbok och jag ska läsa några till, ska försöka att hinna läsa ur den innan jag ska iväg idag. Ska till skolan i eftermiddag, så idag blir det endel plugg. Men det är skönt att göra endel nu på morgonen innan jag åker.
 
Helgen har gått fort men den har varit väldigt bra, vi har hunnit med Selma Spa och sen igår gipsade Stoffe och hans morfar vårt vardagsrum. Så nu börjar det ser ut som ett rum igen, vilket verkligen känns så skönt! Ska visa er bilder i morgon, för jag hinner inte göra det idag.
 
Nedan får ni en bild från Instagram, som har tagits i helgen.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Madeleines.se - FotogladGravidMamma

Tack snälla! Och jaa, visst har hon blivit stora tjejen :D

Kram

Svar: Grattis till pojken också :) Ska bli spännande att följa er! :) kram
Angelina

2012-11-19 @ 11:29:10
URL: http://madeleines.se
Postat av: Jessica Högberg

Skön bild=)) Alltid trevligt när ett rum blir ett rum;)
Helgen har varit fin, mest jobb... idag är det ledigt=)) Bra start på veckan hoppas jag att du får!

Svar: Ja verkligen! :D Härligt! Ja det har gått fort snart är tisdagen med slut ;) men men så är de snart helg igen :D kram
Angelina

2012-11-19 @ 11:43:25
URL: http://lchftrollet.blogg.se/
Postat av: Elin

Gud vilken söt hund du har!:)

Svar: Tack Elin! Ha en bra dag! :)
Angelina

2012-11-19 @ 13:05:46
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0