Godmorgon!

I natt kom det ännu mer snö, jag tycker det är mysigt för än har vi inte jätte mycket. Idag ska jag plugga hela dagen, det är seminarium två i morgon. Så ska skriva klart mina sidor och sen så ska jag läsa lite. Slängde också precis in en tvättmaskin, det är skönt att passa på när jag är hemma.
 
Igår började Stoffe grundmåla vardagsrummet och nu när jag kikade i morse så ser det jätte bra ut! Åh nu längtar jag verkligen tills det är färdigt.
 
I morgon är det först skola och sen så ska vi på julbord, det är Stoffes jobb som bjuder så det ska bli roligt. Det blir även gott med julbordet. Nej, nu ska jag börja plugga!
 
Bilden nedan är från instagram och togs igår på väg hem från jobbet.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0